26 de junio de 2009

Faro de Vigo adícalle unha páxina a este blog

Na páxina 16 do Faro de Vigo de hoxe, na súa edición de Arousa, así como na súa edición dixital, adícanlle unha páxina completa á construcción da Dorna Sara, que vimos seguindo puntualmente nas entradas deste blog.


Nesta noticia coméntase o proceso de construción e caompáñase de un abondoso número de fotografías, na edición en papel.
O noso agradecemento polo tratamento e a difusión.

Motor, eixo e hélice



Esta mañá de venres foi intalado abordo o motor principal da dorna Sara. Trátase dun motor de centro diesel da casa catalana Solé.

Unha vez ubicado no seu lugar procédese a comunicar o eixo coa saída do motor, e procurando a mellor posición, que será a definitiva.

Finalmente fixarase a bocina, un cortacabos e a hélice.

17 de junio de 2009

Quillote

A Dorna Sara foi movida do seu sitio orixinal por primeira vez. Este desprazamento ata o foso, tivo como obxecto a colocación do quillote, que xa amosamos nunha entrada anterior, recheo de chumbo e que se fixou á quilla mediante cavillas. Ao mesmo tempo estase a continuar co empastado, lixado e imprimación.


11 de junio de 2009

Varias tareas


O casco foi empastado logo da primeira man de imprimación, logo foi lixado.

Mentras tanto o ferreiro entregou xa o quillote, que se recheou con chumbo e que será fixado na quilla da Dorna Sara.

No interior, despois de recibir os tratamentos de nutrición e proteción da madeira, estase realizando a instalación de fontanería para as diversas canalizacións. Tamén se puxeron bomba de achique e o refrixerador.

8 de junio de 2009

Iimprimación

A Dorna Sara xa recibiu a súa primeira man de imprimación, salvo nas zonas onde irá con verníz, como o bauprés e a estampa de popa, hoxe os carpinteiros empastaban xuntas e reparabas o exterior do casco.



7 de junio de 2009

A marca da casa



Os carpinteiros de riberia teñen tamén as súa marca. Cada asteleiro ou carpinteiro remata de un xeito diferende a cinta dos barcos na proa, e na popa cando é posible, o que convirte o remate da obra morta nunha caracteristica identitaria propia.


En definitiva: a firma de cada constructor naval.
No caso do asteleiro dos Garrido, a súa marca é esta sorte de G maiúscula, que xa podemos ver na proa da Dorna Sara.

6 de junio de 2009

Varios detalles




Son varios os puntos que merecen a nosa atención no proceso constructivo da Dorna Sara.

Por unha banda os interiores e a bitácora reciben aceites, saturadores e outros tratamentos de nutrición e proteción da madeira.

Por outra banda as pezas interiores foron coidadosamente lacados, polo que se lles retira a cinta e se repasan os acabados, para que o resultado sexa o mellor posible.